Jak aktywować aplikację po wygaśnięciu licencji miesięcznej (kilkumiesięcznej)?

Po zakończeniu okresu ważności licencji miesięcznej (kilkumiesięcznej) w głównym oknie aplikacji Kaspersky Internet Security wskaźnik ochrony zmieni się na czerwony informując o Problemie z licencją, a w prawym dolnym rogu okna zobaczysz komunikat Subskrypcja utraciła ważność.

Jeśli chcesz, aby Kaspersky Internet Security nadal chronił Twój komputer, należy zakupić licencję komercyjną lub miesięczną i aktywować Kaspersky Internet Security nowym kodem aktywacyjnym. W celu aktywacji aplikacji zakupionym kodem:

  1. Upewnij się, że na Twoim komputerze data systemowa jest ustawiona poprawnie.
  2. Otwórz Kaspersky Internet Security.
  3. W prawej dolnej części okna, kliknij Subskrypcja utraciła ważność.

Kliknij Subskrypcja utraciła ważność w głównym oknie Kaspersky Internet Security.

  1. W oknie Licencjonowanie kliknij na ikonę z krzyżykiem znajdującą się obok numeru klucza licencyjnego.

Kliknij ikonę z krzyżykiem przy kluczu licencji.

  1. W oknie Uwaga!, które zostanie wyświetlone, potwierdź chęć usunięcia klucza klikając przycisk Usuń.

Kliknij Usuń.

  1. W oknie z komunikatem Aplikacja nie została aktywowana, kliknij odnośnik Wprowadź kod aktywacyjny.

Kliknij Wprowadź kod aktywacyjny.

  1. W oknie Aktywacja, wprowadź kod aktywacyjny otrzymany po dokonaniu zakupu.
  2. Sprawdź poprawność wpisanego kodu. Kod aktywacyjny zawiera wyłącznie znaki łacińskie.
  3. Kliknij przycisk Aktywuj.

Wprowadź kod i kliknij Aktywuj.

  1. W tym momencie kreator aktywacji połączy się z serwerem Kaspersky Lab i pobierze plik klucza licencji.
  2. W oknie Aktywacja została pomyślnie zakończona liknij przycisk Zakończ.

Kliknij Zakończ.

W ten sposób aplikacja została aktywowana nowym kodem aktywacyjnym.

Sprzedaż jest prowadzona przez firmę Kaspersky Store Sp. z o.o.